titta vad jag hitta!!!



Bilder sen jag, Karin, Ebba och Marina var i Köpenhamn förra sommaren. Jag trodde att jag hade raderat dem, men det visades sig bara att de bara hade gått å gömt sig på en annan dator. OM jag blev glad å se dem, lika glad som jag var på bilden ovan, eller inte riktigt kanske, där hade jag ju tandställning och då är man alltid snäppet gladare!


Natttåg dit, utan någon sovkupé och med irriterande lampor, så jag och Karin bestämde oss för att visa våran coola sida och byggde en koja med hjälp av ett lakan!!


Fyra osäkra svegsbor sitter i Köpenhamns centrum och försöker smälta in.


Jag och Ebba drogs som vanligt till varandra.



Vi följer trenderna!


Ebba och Marina tvingade på stackars mig och Karin en ögonbindel och förde oss till detta ställe, vi har aldrig varit så rädda som vi var de timmarna vi spenderade där inne.


Det blev dock bättre sen när vi fick gå på tivoli och leka av oss lite.

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0