fuck kurs

Så, vad gjorde jag uppe klockan 5 på en onsdag nu då? Jo det var så att jag och min klass skulle iväg på fackkurs. Oh, intressant, tänker ni nu. Men det ska ni inte göra, för det var raka motsatsen. Okej, det kunde kanske ha varit intressant om vi åkt på en kurs som var anpassad för oss. Vi märkte på en gång när vi kom dit att det var nått som inte stämde, "vad gamla alla ser ut" viskade vi till varandra och sen när vi pressenterade oss så visade det sig att alla var 23+ och hade jobb. Jag kände mig riktigt ung där med mina 17 år bakom mig, det var en härlig känsla.


Dem där tre dagarna var ju inte helt bortkastade, vi fick hejdlöst mycket mat och jag lärde mig att jag äter lika mycket som en gravid kvinna, och sen så har jag nu blivit expert på att göra egna sodukon.. och man hade gott om tid att sitta och tänka och reda ut en massa saker här i livet, jag fick dock slut på tankar efter mindre än halva kursen så då övergick jag till att halvsova istället.


Gratis kurs, så mycket mat man orkade äta, jag fick känna mig ung igen + att på kvällarna bestod av skratt tills att tårarna rann. Jag åker gärna dit igen.  

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0