Malin har tänkt

Jag har tänk på en sak, jag blir alltid sjuk efter att jag har varit någonstans. Efter jag var i Bulgarien så fick jag dödsförkylningen. Efter Ryssland så drabbades jag av ryskasjukan. Och nu har jag fått FKF, fackkursförkylningen. Okej, den varken låter eller är inte lika maffig som dem två andra sjukdomarna, jag har bara en mysig whiskyröst och hostar som om jag har tagit mig ett bloss, men det har inte med saken att göra, grejen är att jag alltid blir sjuk och det är irriterande. Varför gör min kropp såhär mot mig? Vad har du emot mig?

"står vid spegeln och väntar på att den ska svara med kroppsspråket"


Nä nu ska jag kurera mig med en stor kopp te och bumbibjörnarna. Kurrikurrkurr.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har nyss bärjat på Konsum :) Ibland också på Senioren när de ringer.. Så jag har att göra ;)

2008-10-20 @ 13:35:57
URL: http://linasjostrom.blogg.se/
Postat av: martina

bumbibjörnrna funkar galant som trust och när man mår dåligt :D

2008-10-21 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0