on the road again

Amanda gjorde det mycket klart för mig att för att komma till henne så är det bara å hoppa på tvåan och plinga vid ett jätte stort coop. Okej, tänkte jag, det lät ju inte så svårt, det här fixar jag lätt... Men tänk att jag alltid ska ha så fel!


Jag satte mig på bussen, mina ögon riktade åt höger sida hela tiden så att jag inte skulle missa coop. Och där satt jag. Åh väntade och väntade. Och väntade! Ja jag är nog framme snart, sån här tid brukar det ju inte ta. Nej, jag kan ju inte ha missa det! Jag har inte missat den. Affären lyser ju som bara den, så dålig kan jag väl inte vara... Eller? Bäst jag ringer amanda.


Ska vi komma och möta dig nu?

Nej jag är inte framme än.

Va? Vart är du då?

Jo jag är vi några jätte fina byggnader.

Vilka byggnader?

Ja, dem där som lyser så fint. Dem lyser blått, lila osv.

VA!? Hur nära byggnaderna är du?

Nä jag är precis bredvid dem nu, jätte fina är dem!

Men Malin.. stanna där du är så åker vi och hämtar dig.

Men... jag åker fortfarande buss!!

MEN HOPPA AV DÅ!

Det går nog inte.

Varför då?

Jag åker på en motorväg!

VAAAAAAAAAAAAA!? ÄR DU UTE PÅ E4:an!

Ja, kanske det!

Tryck på stop och hoppa av vid närmaste hållplats, så kommer vi och hämtar dig!


Hur tycker ni att jag klarar mig som en stadsbrud då?


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Beata

Mycket bra, jag är stolt....

2008-10-30 @ 12:55:32
Postat av: Sara

Du ser, svegaren i dig kommer aldrig, ALDRIG, försvinna! den kommer ligga där och gro, & när du minst anar det kommer den fram...

2008-10-30 @ 12:58:48
URL: http://sarai.blogg.se/
Postat av: michaéla

Hejsan :)

Det är bara bra med mig. Hur är det med dig? :) Och hur går det i skolan? :)

2008-10-30 @ 14:14:26
URL: http://michaelarehn.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA, malin ditt lilla offer :D

jag håller helt med Sara där ;)

2008-10-30 @ 17:58:44
URL: http://idahedin.blogg.se/
Postat av: elin

hhahahhaha ååh va du är söt:D

2008-11-01 @ 23:02:45
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0