Torsdag! Idag? Vart tog tisdan vägen?

Jag är galet trött och det här lovet har hittills gått galet fort. Galet. Galet. Galet!

Idag har jag tagit en ledig dag från "the city chick-malin". Eller kanske inte, jag har iofs varit ute på staden några timmar och fikade med Martina. Sen så vidare till birsta där jag spenderade lite tid och pengar. Men ikväll då blir det chilla puckar, jag har redan hunnit sovit på soffan, tagit den lång skiten, slängt ut alla kläder jag köpt på golvet för lite hemkänsla och nu ska jag ta en lång dusch och sedan ska jag spendera resten av kvällen med mandariner och han jag är olyckligt kär i, Bert, om han ändå fanns på riktigt!! buhu


Såå, vad har the city chick-malin hunnit med denna veckan då?


Måndag - Upp och hoppa klockan 0530, packa och dona sen vid sju åkte jag, Anna, Arne, en termos med te och en påse med mammas nybakta bullar till östersund. Efter tandis och stan så åkte vi vidare till sulfitstaden där vi kolla på Bert.

Tisdag - Klockan sju kom Anna och hälsa på mig i min säng och där låg vi och mös av varandras nakenhet tills klockan var åtta. Sen vandrade vi runt på ikea tills fötterna dunkade, jag inhandlade en massa smaskiga saker till mitt rum så nu kommer jag äntligen få i ordning på det. Vid fyra så dissade Anna sundsvall för att åka till umeå och jag stack iväg för att träffa Elin och Louise, vi tog hem mat och hyrde film.

Onsdag - Upp och hoppa tidigt idag igen, åkte ut till stan vid 11 för att träffa Elvira och Lene. Åkte hem, åt ica sallad och sedan åkte jag vidare till Amanda där även Lissie och Ida var.


Nu ropar Bert på mig ifrån duschen.

Måååste ruuus.....


CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0