dagens

Dagens stil:  Morgonrock, osminkad, kalsonger och fett hår.

Dagens lukt:  Instängt, svett och "jag-har-inte-bortstat-tänderna"-andedräkt.

Dagens händelse:  Norra taket.

Dagens bästa:  Sängen!

Dagens kille:  Lasse Kronér.

Dagens humör:  Trött.

Dagens rätt:  Hemmagjord pizza.

Dagens måste:  Packa, duscha och röra på mig.

Dagens mening:  Ну модальный глагол я опорожнять мин прямая кишка

Dagens översättning:  Nu måste jag gå och tömma min ändtarm.


Nä det är nått som inte ligger rätt till.. Är det inte såhär det ska vara på söndagar?

Vart tog lördagen vägen!?


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: elvajra

kallsingarna du köpte här eller? ;)

2008-09-30 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0