Gurkburk



Ni alla kommer väl ihåg gurkburks-reklamen som visades på tv innan fotbolls VM, ni vet den där "gurkburk, vi laddar och skjuter, publiken den tjuter (...) " Idag när jag läste i min übergamla dagbok, eller "Dagge" som jag så fränt kallade den, så hittade jag en egenkomponerad text till gurkburk melodin. Jag kan med handen på hjärtat säga att min version är mycket, mycket bättre och jag är säker på att denna låt kommer att bli mitt stora genombrott här i livet.

Varsågod, här har ni den. Gurkburk a la Malin.


Gurkburk, vi laddar och skiter.

Gurkburk, publiken den njuter.

Gurkburk, vi sikta på sälen.

Gurkburk, men den landa på hälen.


Jag var verkligen en talangfylld liten 10åring. Arne måste ha varit stolt

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0