Hör och häpna

Jag nyss vart ute och sprungit! Japp, det är sant. Det var ganska mörkt och ensamt att vara ute på en joggingrunda såhär dags men som tur var så hade jag med mig musik och en ficklampa, så det gick bra. Och för att ni från sundsvall inte ska få något om bakfoten så, JO vi har belysning här i den lilla byn Sveg det var bara så att jag tog med mig ficklampan för jag hade planerat att springa i skogen men när jag gick ut så hörde jag en massa skällande från våra grannhundar och antog att det var en hel flock med björnar i närheten så jag tyckte att det var säkrare att springa på vägen. Jag sprang på belyst väg enbart för säkerhetens skull, det var inte så att jag var rädd för den stora mörka skogen. Absolut inte.



Nu ska jag yoga lite, drick te och sen ska jag dyka in i drömmarnas värld.


Åh nej, varför beter jag mig som en medelålders kvinna. !?!??! 


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha! Jag känner igen mig, mörka svegskogar är inte att leka med minsan xD

2008-09-15 @ 23:26:42
URL: http://jenniferfredrickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0