Lasse går utan hår han har inte ett spår.

Han jagar på sitt eget manér.

LASSE KRONÈR...


Igår gjorde jag något utöver det vanliga.. Istället för att sitta hemma, dricka te, lösa sudoku och sedan gå och lägga mig i en rimlig tid för att orka upp till melodikrysset morgonen efter så gick jag ut för att umgås, vara social och smutta lite vin. Det blev en oerhört trevlig afton kan jag säga, mycket skratt och tokigheter, men jag kände ändå att det var något som saknades, en fredag kväll är inte fullbordad utan Doobidoo och en timmes skratt till Lasse Kronér. Men som tur är så visar dem alltid repriser på svt:s webbtv, reklamfria tillochmed, så nu ska jag kurra ner mig under täcket med Lasse och gårdagens kopp te.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: ebba

Hjalle och Heavy i mitt hjärta!

2008-10-06 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0