Ramundberget

Puh. Suck. Smask. Stön. Pust. Mums. Haha. Snark. Smaks. Åååh. Jag orkar inte. Det är varmt. Jag är mätt. Jag är hungrig. Det är kallt. Jag är trött. Pust.


Vad försöker jag säga?


Jo, det var dem där orden jag har använt mest och hört mest under vår fjälltur till Ramundberget. Som ni märker så var det mycket pustande, smaskande och klagande, och det var precis vad denna utflykt kretsade om.
Vi kom dit igår, vi åt korvburgare och köttbulleburgare, vi blev mätta, vi åt ännu mer, vi blev trötta, vi åt ännu mer, vi sov, vi vakna, vi ville sova mer, vi vandrade, vi ville vända om, vi vandrade, vi klagade, vi åt kolbulle, vi vandrade hemåt, vi var trötta, vi åkte hem.

Tur att man kan ha roligt trots omständigheterna.


Det var bra att jag gick på den här vandringen så jag fick inse hur extremt otränad jag är, jag har lika dålig kondition som storrökarna i min klass och det värsta är att jag har inget att skylla på, dem kan ju skylla på cigaretterna men vad ska jag säga när jag går där och är blöt av svett, rödflammig i ansiktet och flåsar högre än Linus hund? Att jag är lat och att senaste gången jag tränade var när jag skulle gå till dollar för att köpa 6 stycken marabuchokladkakor för 50 kr(smygreklam). Nä det här går inte för sig.


Sara följer du med mig och springer upp för slalombacken?


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

naturligtvis damen! jag gör vad som helst i träningsväg för dig! förutom köper ett abtronicbälte, då... :D he he

2008-09-04 @ 22:11:35
URL: http://sarai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0