Stänga ner bloggen?

Sådär, nu har jag låst upp bloggen igen och svalt nyckeln.


Svalde nyckel, låst i magen.

HAHAhahAHAhhah ha .. he, hee. Eller? Nä!!


Ja ni ser, det där är anledningen till varför jag funderade på att sluta blogga, mina skämt börjar bli påklistrade och tråkiga, mina inlägg börjar bli röriga och jag börjar bli en gammal fantasilös tant. Skolan, mörkret och alla sömnlösa nätter sätter verkligen sina spår. Jag har börjat blivit grinig!


Men jag blev alldeles varm i kläderna varje gång någon frågade mig vad jag hade för lösenord så kände jag att jag inte kunde svika er sådär bara ändå, jag har ju trots allt inte skrivit Bulgarien-inlägget än.


Så nu börjar jag lite sakta och skriver om min dag, för jag vet att det intresserar alla.


Jag var på skolan....



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: ELLE

fortsätt skriiiiiiiiv!

kul att läsa

2008-09-15 @ 20:10:54
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0