te-ceremoni i svegs kyrka. Välkomna!

Jag har nyss varit ute och sprungit(är det bara jag som får en déjà vu känsla?) i skogen med Sara, Tobias mp3 som bara innehåller en massa ronny och ragge låter och en ficklampa. Jag måste verkligen införskaffa mig en pannlampa, det är inte så behändigt att springa runt med den stor blaffen till ficklampa vi har och sen så blir den alldeles för tung efter ett tag. Och så måste jag även köpa en mp3, och ett par riktiga springskor, och .. nä det är bäst jag slutar där, denna lista kan hålla på i oändligheter och vidare.  


Förövrigt så är alla bjudna på te-ceremoni i svegs kyrka klockan 1900 på lördag. Där bjuds det på, härjedals-te och pata pata, duger inte detta så medtages egen dryck, och ni kommer även få dricka en varsin klunk av mitt blod och äta en bit av valfri kroppsdel och sen på slutet ska jag spikas fast på ett kors, för då vankas det pilkast-tävlig.
Vi synes, höres, luktes, och kännes.


PS: Ni får med än gärna ta med er era mammor till ceremonin! :DS


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Frida

Borde vi inte ha en te-ceremoni tillsammans? Jag är fisk och kommer också att dö.. och dessutom har jag asgott te och jag ska skänka dig en pannlampa som jag fick från scouterna!

2008-09-17 @ 02:09:21
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0