tre goda ting

 



Ett: Vi hade bildkväll i lördags så nu har jag över 700 fula bilder som inom snar framtid kommer att attackera bloggen.


Två: I söndags plågade jag och Sara våra otränade kroppar till max då vi frivilligt besteg svegs slalomback. Först så cyklade vi en mil för att komma till backen och sen så började vi vandra uppåt, OCH SEN så var det samma veva tillbaks. Detta resulterade en träningsvärk som känns än idag. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att vi är värd en stor applåd... och en artikel på första sida i tidningen Härjedalen.


Tre: Igår fick jag förfrågan om jag ville vara slalomtränare för dem små, inomhus träning nu och utomhusträning när det är lite vitare, och självklart vill jag det. Nu har jag chansen att ge igen sen min slalomtid och tvinga dem att stå i 90grader i en halvtimme och sen göra Idioten på det. Jag ska plåga dem tills jag får se blod, svett och tårar.. Och spyor!!



CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0