underbara uppblåsbara barbara

Jag fick med en förstahjälpen box hem från skolan idag och där i hittade jag min nuvarande pojkvän, Barbara heter han, åååh underbara uppblåsbara Barbara! I paketet låg också en film som visar hur man pussas, så nu sitter jag och suger in en massa information från den medan jag övar vartannat på älsklingen. Jag kan riktigt se på honom hur han njuter av att vara i min närhet, ser inte ni också det? :')


Förövrigt, ser inte min älskade pussgurka exakt ut som en ung Voldermort?

tihihihih, jo det gör han! Gulligull. <3


Nu ska jag vila mitt huvud mot hans bröstkorg och somna till ljudet från hans hjärta som endas slår för mig, Mig. MIIIIG!


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jannice

Han liknar juh min boyfriend. an ser iaf lika blek ut :P

2008-09-19 @ 20:24:13
Postat av: Bloggathan

Någon som behöver komma ut oftare? x)

2008-09-20 @ 20:08:53
URL: http://bloggathan.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Ohhohohohohahahahah! Jag dör av skratt x´D Jag gillar verkligen hur du skriver!

2008-09-24 @ 21:44:53
URL: http://jenniferfredrickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0