You Want To Make A Memory

Jahapp, här sitter jag, lutandes tbx, bena i kors, kliar mig under armen, öser in en massa bra musik i Tobias mp3 och chillar. Jag sitter också och väntar på att paniken ska inta min kropp, ganska märkligt att den inte har gjort det än med tanke på att klockan är elva och jag har inte ens börjat packat väskan än. Jag ger det högst en halvtimme till sen kommer jag springa runt i 180 km/h här hemma och skrika på mamma och pappa. Menmen, den tiden, den sorgen. Och det är ju lika bra att ta det lugnt nu medan man kan, för jag är ganska säker på att jag inte kommer att kunna slappna av någonting under denna vecka i Ryssland... Åh nej, nu börjar mina fötter göra konstiga rörelser, undra om dem värmer upp till springrundan? Säg inte att chillnings tiden är över. JO, pulsen ökar något kolossalt nu, handsvetten börjar komma och vänta, vänta,
"-MAAAAAAAAAAAAAAMMA, vart fan är mina byxor!" Jahapp, NU har helvetet brutit sig löst.. 


Här ska ni få ett litet smakprov på vad som nu finner sig i Tobias mp3.


Bon Jovi - You Want To Make A Memory.

CRAPOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0