CRAPOUT?

Ja, vad menar egentligen malin med det? Ni tror kanske att det är nått jag har kokat ihop bara ändå. Men nej. Det finns faktiskt något vettigt bakom det. Själva idén kommer ju ursprungligen ifrån "peaceout". Men jag ville komma på något nytt. Något eget. Så, jag började tänka! Out. Ut. Vad får jag ut av att blogga? hmm. Vad brukar åka ut. Bajs? Ja. Nu började jag komma in på ett spår. Nej jag syftar inte på att bajsa. Utan, när jag skriver så skriver jag ju bara en massa skit. Jag ordbajar! Och när jag har skrivit av mig, gjort mina behov, så har ju jag fått ut allt skit ur min hjärna. Så det är därför jag avslutar varje inlägg med "crapout". Jag har helt enkelt ordbajsat klart. Jag har skrivit klart ett inlägg med en massa skitsnack i.


...


NOT! haha. vettigt? Bakom sånt jag skriver? haha, att ni gick på det där! Ni skulle ha sett era miner. Såklart det inte finns nått vettigt i crapout. Jag skriver det ju bara för att det är skitkul. För det är de. Bajs-ut. hahaha. Tänk att min hjärna har kommit på det ordet. Åh, jag kunde inte ha vart stoltare!


 


CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0