rett ska vara rätt

Det blev ett litet fel i inlägget här under. Inte har jag vunnit någon bil på bingolotto heller. Haha nej. Sånt händer bara inte, och absolut inte mig! Nej, men 50 kronor vann jag iaf! Det är inte illa. Och för den lappen så kan jag ju köpa en ny bingolott, och vem vet, då kanske jag vinner en volvo. Precis som pappa gjorde igår! Eller, ska jag fråga om han vill byta lott kanske? Jag är ju trots allt den enda i den här familjen som inte har någon bil. Förutom mamma då, men jag behöver den mer! Nä, jag ska nog föröka köpa den för en 50lapp, eller om jag önska mig den i födelsedags present och har kvar dem där 50 kronorna. Ja vi får se hur det blir, hur som helst så kommer den i slutändan bli min, var så säker.

...Fast först måste jag buda hem ett körkort från tradera!

 
CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Beata

Jag kan hjälpa dig med körkortet.......

2009-02-02 @ 20:25:01
Postat av: Jonathan the Fabulous

Vad coolt :O Det mesta jag nånsin vunnit på en lott är 100,-

2009-02-02 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0