Jag är konstig, ibland!

Hahah. Jag måste skratta åt mig själv. Jag har kollar igenom min blogg lite snabbt nu och jag föll extra för det här inlägget. Jag kommer ihåg så väl när jag helt plötsligt satte mig upp ur sängen i ett ryck och skynda mig till datorn för att se om det fanns någon sån där maskin på tradera. Jag är iaf glad att Frida lyckades stoppa mig för helt ärlig så skulle den nog inte ha blivit använd mer än två-tre gånger.


Jag förstår inte vad det är som slår mig ibland, jag brukar ofta få såna där kickar då jag ska köpa/göra/börja med någonting. Som tex i somras så visade Tobias ett klipp för mig på youtube på en såndär flyjumer, jag blev helt såld, jag började söka runt på google om dem, hur mycket dem kosta, va man kunde göra med dem, om dem fanns på tradera å blocket och jag kollade dagligen på filmer på youtube när dem hoppade runt på dem där sakerna. Ja, jag var helt frälst och även fast de kostar runt 2000 så var jag farligt nära att köpa en. Jag försökte tom tvinga på Tobias att köpa en så vi kunde hoppa runt där tillsammans och göra små volter, kankse hoppa över pappas bil. Ja, just då tyckte jag att det lät underbart. Men nu. Nä, nu är jag jävligt glad att Tobias gjorde så jag höll båda fötterna på marken. Kan ni föreställa er Tobias och mig på en varsin flyjumper då vi hoppar igenom sveg tillsammans med stora leende på läpparna, men ändå med en cool attityd? Det kan jag, och det är allt annat än vackert. Allt annat än vackert. ALLT! Tack än en gång Tobias, för att du kan tygla din lillasyster!


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jonathan the Fabulous

Woheeej yay! Bloggen uppe igen :D Jag känner en kille som har flyjumpers! Han använder de till sina uppträdanden. Han hoppar omkring på de medans han svingar omkring med 2 brinnande kedjor. x)

2008-12-27 @ 11:57:19
URL: http://bloggathan.webblogg.se/
Postat av: Malin aka Mullin

Hahah ja, det låter som något för mig, eller hur? ;)

2008-12-27 @ 13:01:35
URL: http://mcduberg.blogg.se/
Postat av: Frittz (riktiga)

Haha, tänkte precis dig komma hoppande genom Sveg. Fan vilken frän grej!

2008-12-27 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0